ریاست جمهوری
معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور

ریاست جمهوری
ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت


وزارات ارتباطات و فن اوری اطلاعات

وزارت امور اقتصادی و دارایی

وزارت تعاون کار و امور اجتماعی

وزارت کشور

وزارت صنعت ، معدن و تجارت

وزارت نفت

وزارت نیرو

مشاهده بخشنامه ها راهنما تضامین ۱۳۹۷ استعلام بیمه پرسش و پاسخ سامانه خسارات

روش ثبت نام در سامانه بيمه جامع تضامين:
در صفحه اصلي، پس از کليک بر روي عبارت "درخواست بيمه" کمي صبر کنيد تا فرم به طور کامل نمايش داده شود.

سپس با دقت فرم را پر کنيد. اگر پروانه شما به نام شرکت است، لازم است نام صاحب امتياز را در قسمت مربوط به آن بنويسيد در غير اين صورت آن را خالي بگذاريد.
تاکيد مي کنيم فرم را به دقت تکميل نماييد. هيچيک از اطلاعات درخواستي را ناقص پرنکنيد.
به ياد داشته باشيد که هر اشتباهي در تکميل فرم در صورت نياز به استفاده از پوشش بيمه موجب طي مراحل اداري اصلاح بيمه نامه خواهد بود که معمولاً زمان بر و گاهي هزينه بر است. نقص اطلاعات بيمه شده بعضاً مي تواند طبق مقررات جاري بيمه، موجب ابطال بيمه نامه شود.
پس از تکميل و مرور اطلاعات فرم، دکمه ارسال را بزنيد.
روي علامت پرداخت الکترونيکي کليک کنيد.

در صفحه پرداخت بانک، اطلاعات کارت خود را وارد کنيد.
اين اطلاعات شامل شماره 16 رقمي کارت، رمز اينترنتي (رمز دوم کارت)، کد 3 رقمي درج شده بر کارت و تاريخ انقضاي کارت (به صورت 2 رقم براي ماه و 2 رقم براي سال) مي باشد. آنها را به دقت تکميل نماييد.
رمز دوم کارت را مي توانيد با مراجعه به دستگاه خود پرداز بانک خود از طريق "تغيير يا تخصيص رمز دوم" فعال کنيد يا با بانک خود تماس بگيريد.
کد 3 رقمي يا CVV2 کارت خود را نيز به روش مشابه يا از روي خود کارت (درج شده در بالاي شماره کارت يا پشت کارت) مي توانيد بدست آوريد. معمولا چنانچه از طريق خود پرداز بانک خود اقدام به تغيير يا تخصيص رمز دوم نماييد، اطلاعات کد 3 يا 4 رقمي و نيز تاريخ انقضاي کارت بر روي برگه رسيد چاپ مي شود.


در صورتي که با موفقيت از مرحله پرداخت عبور کرديد، دکمه تکميل فرايند خريد را کليک کنيد و منتظر بمانيد تا صفحه به طور کامل نمايش داده شود. به دليل کنترلهاي امنيتي اين کار ممکن است اندکي زمان ببرد. در اين مرحله شما مي توانيد از گواهي بيمه نامه خود پرينت بگيريد. البته هر زمان ديگر نيز به اين گواهي نياز داشته باشيد از طريق منوي استعلام مي توانيد آن را مشاهده و چاپ کنيد. پس نگران نباشيد.
در صورتي که به هردليل پرداخت شما ناموفق انجام شد، دکمه بازگشت را بزنيد و مجددا مرحله پرداخت الکترونيکي را تکرار کنيد.
پس از مشاهده گواهي بيمه نامه، کار صدور گواهي تمام شده است و ديگر نياز به انجام کاري ديگري نداريد.

بيمه نامه دفتر شما از طريق پست به دبيرخانه کارگروه استاني ارسال مي شود.لازم است تا تصوير گواهي صادره از اين سامانه را در کنار پروانه در دفتر نصب کنيد.
 

نمابر مستقيم مجری بيمه دفاتر پيشخوان: 021 - 89778764