ریاست جمهوری
معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور

ریاست جمهوری
ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت


وزارات ارتباطات و فن اوری اطلاعات

وزارت امور اقتصادی و دارایی

وزارت تعاون کار و امور اجتماعی

وزارت کشور

وزارت صنعت ، معدن و تجارت

وزارت نفت

وزارت نیرو

مشاهده بخشنامه ها راهنما تضامین ۱۳۹۶ استعلام بیمه پرسش و پاسخ سامانه خسارات

پست الكترونيكي:  info@bimegar.ir

چنانچه سوالي داريد كه پاسخ داده نشده است، لطفا در فرم زير مرقوم فرماييد:

 آدرس پست الكترونيكي شما:
 کد دفتر:
 پرسش:
 حاصل جمع دو عدد 0 و 4 را بنويسيد:

ارایه رونوشت به پست و سایر سازمانهای طرف قرارداد کافی است وهزینه این کار چقدر است
بله. حق بیمه دفاتر شهری و روستایی با احتساب 4 درصد مالیات ارزش افزوده و عوارض قانونی، پس از ارسال اطلاعات اعلام و از متقاضی دریافت می گردد.

باسلام آيا براي ادارات مخابرات و پست و پست بانك و ادارات ديگر هركدام بيمه نامه جداگانه نياز است يا يك بيمه نامه براي تمام ادارات كافي است و مبلغ ضمانت نامه چقدر بايد باشد متشكرم
یک بیمه نامه برای تمامی خدمات دفتر کافی است.

ایا تعدادارائه خدمات در یک دفتر بر مبلغ بیمه تضامین تاثیری دارد؟اگر بله به چه صورت؟
خیر. موضوع بیمه نامه، پروانه دفتر با خدمات قابل ارائه در آن است.

با سلام من موقع پرداخت هزينه از حساب من كسر شد بدون دادن شماره پيگيري؟
ابتدا از بخش استعلام، کنترل کنید که بیمه نامه شما صادر نشده است. در این صورت ظرف 2 روز کاری وجه مذکور باید به حساب شما عوت شود در غیر این صورت مراتب را از بانک خود با تکمیل فرم مغایرت پیگیری نمایید.

هزینه خرید این بیمه نامه برای دفاتر شهری چه مبلغی میباشد واگر برای دفاتر روستایی و شهری متفاوت است تعرفه آن به چه صورت است
دفاتر شهری 50 میلیون تومان پوشش و 197600 تومان حق بیمه دفاتر روستایی 20 میلیون تومان پوشش و 91520 تومان حق بیمه ضمنا 20 میلیون تومان بیمه آتش سوزی محل دفتر نیز رایگان تقدیم می گردد.

باسلام ایابیمه تضامین شامل ایرانسل میشود
بیمه تضامین شامل تمام خدمات قابل ارائه در دفاتر است.

باسلام چه مدت طول خواهد كشيد تابيمه نامه صادر شود؟ و آيا براي ادارات مختلف بيمه نامه را شما برابر اصل مي كنيد؟ و ايا انها قبول دارند ؟
بیمه نامه ظرف یکماه به کارگروه استانی ارسال می شود. ادارات در صورت نیاز از طریق همین سامانه نسبت به استعلام صحت بیمه نامه هر دفتر اقدام می نمایند. در خصوص اعتبار بیمه نامه نظر شما را به بخشنامه معاونت محترم رئیس جمهور جلب می کنیم.

با سلام و خسته نباشید و تشکر از این طرح خوبی که گذاشتید سوال بنده این هستش که دفاتری که در حال تمدید قرارداد هستن چه بکنند پروانه من جهت تمدید قرار داد تحویل کارگروه داده شد و کد جدید برایم صادر نشده تکلیف من چیست کدام کد دفتر را بدهم؟ آیا بعدها به مشکل بر نمیخورم لطفا راهنماییم کنید ممنون
ملاك، پروانه فعلي دفتر است و پس از تجديد پروانه موضوع از طريق مقتضي در اختيار بيمه قرار مي گيرد.

با سلام آیادفاتربرای گرفتن ضمانتهای قبلی ازشرکت ارتباط سیار یامخابرات پس ازگرفتن بیمه معلم مستقیما باید اقدام کنند یا نامه از کارگروه یا سازمان تنظیم باید داشته باشند
خیر. دستگاهها با هماهنگی کارگروه استانی، متعاقبا تضامین دفاتر را آزاد سازی می نمایند اما این موضوع نیازی به پیگیری دفاتر ندارد.

با سلام مهلت پروانه دفتر به اتمام رسیده و مدارک جهت صدور پروانه جدید به کارگروه ارسال گردیده ولی فعلا پروانه جدید صادر نشده لطفا راهنمایی فرمایید در قسمت (مهلت اتمام پروانه )چه تاریخی ثبت گردد
شماره پروانه فعلی تان را در فرم ثبت نمایید. تاریخ مندرج در پروانه را درج کنید.

با سلام بعد از دريافت بيمه نامه براي ازاد سازي تضامين چكار كنيم
هیچ اقدامی از سوی دفتر برای آزادسازی تضامین نیاز نیست. این کار توسط خدمات دهندگان در طول سال جاری با هماهنگی های انجام گرفته، صورت می پذیرد و زمان بر است.

با سلام آیا در خصوص صدور این بیمه نامه هیچ قراردادی بین دفاتر و بیمه منعقد نمیگردد و فقط بیمه نامه صادر میشود؟
تفاهم نامه ناظر بر اين بيمه نامه بين بيمه معلم و معاونت توسعه مديريت و سرذمايه انساني رئيس جمهور منعقد شده است و در قالب بيمه گروهي، دارندگان پروانه پيشخوان دولت مشمول اين پوشش بيمه اي با اخذ گواهي نامه بيمه مي شوند.

باسلام اگربیمه نامه صادروبعداز مدت کوتاهی مجوز از حقیقی به حقوقی تبدیل شود تکلیف بیمه نامه چیست ایا تغییرنام می شود
تغييرات پروانه با اطلاع دارنده پروانه و تاييد كارگروه استاني به عنوان الحقايه بيمه نامه مورد تاييد خواهد بود.

سلام اين ضمانت نامه شامل چه چيزاي ميشه بيمه گاو صندوق و چيزاي ديگه هم هست ما اداره پست يه ضمانت نامه ازمون گرفته مخابرات هم همينطور پست بانك هم همينطور گاوصندوق هم كه يه سال بيمه كرديم ممنون جواب بديد
اين گواهي، بيمه نامه مسووليت مدني دارندگان پروانه پيشخوان دولت در برابر مردم و دستگاههاي خدمات دهنده است. بيمه وجوه در صندوق پوشش جداگانه اي است كه از طريق شبكه نمايندگي هاي مجاز بيمه تمامي شركتها قابل دريافت مي باشد.

برای تمدید اعتبار در هر سال چه وجهی دریافت می شود
اين موضوع با توجه به مصوبات شورايعالي بيمه براي شركتهاي بيمه در ابتداي هر سال مشخص و ابلاغ مي شود.

از طریق کارت کدام بانکها میتوان پرداخت کرد
از طريق كارت هاي كليه بانك هاي عضو شتاب كه قابليت پرداخت اينترنتي دارند (تقريبا همه بانكها) مي توان پرداخت را انجام داد. تنها نياز داريد كه رمز دوم كارت خود را به همراه اطلاعات كد 3 يا 4 رقمي درج شده بر روي كارت (در مورد كارت برخي از بانكها اين عدد در پشت كارت درج شده است) و نيز تاريخ انقضاي كارت را در صفحه پرداخت بانكي ارائه كنيد. براي دريافت اين اطلاعات در مورد كارت بانكي خود، معمولا مي توانيد به خود پرداز بانك مربوطه (كه كارت متعلق به آن بانك است) مراجعه كنيد.

با سلام من موفق به اخذ بیمه نامه شدم ولی هنگام چاپ در دو برگ پرینت میشه امضا های پایین در یک برگ متن بالایی در برگ دیگری چه کنم ؟
در صفحه مرورگر خود، گزينه page setup را انتخاب كنيد و كليه موارد Margin، header و footer را حذف كنيد و يا برابر 0 قرار دهيد

باسلام،مجوز دفتر به نام مهدی هاشمی ثبت شده ولی پس از تعویض شناسنامه کلمه سیدبه نام اضافه شده حال باید مشخصات شناسنامه قبلی واردکنم یا مشخصات شناسنامه جبد
لطفا طبق مشخصات مندرج در پروانه اقدام نمایید.

خطا دراطلاعات کنترلی یعنی چه (درصورتی که تمام اطلاعات درست وارد شدند باکارت بانک ملت )
حروف را نادرست وارد کرده ای. سیستم به کوچک و بزرگ بودن حروف، حساس است.

باسلام سوال من از حساب بانكيم كسر شده ولي شماره پيگيري نداد در ضمن ضمانت بيمه اي خودم را در شبكه ديدم ولي در قسمت استعلام مينويسد هيچ گونه سوابقي وجود ندارد براي گرفتن گپي از بيمه نامه چه بايد كرد
در صورتی که موفق به دریافت بیمه نامه نشدید، مجددا اقدام نمایید. وجه واریزی توسط شتاب به حساب شما بازگردانده می شود. برای مشاهده و چاپ رونوشت بیمه نامه از بخش استعلام سایت اقدام نمایید. موفق باشید

با سلام بنده ثبت نام کرده ام ومبلغ بیمه هم پرداخت شده ورسید تراکنش هم دارم ولی زمان اخذ پرینت از سیستم شبکه قطع شد ورسیدی ندارم لطفا راهنمایی فرمایید
از منوی استعلام، مجددا بیمه نامه را رویت و پرینت بگیرید.

با سلام آیااین بیمه نامه برای دفاتر آی سی تی روستایی که مجوز پیشخوان دولت ندارند صادر میگردد
با توجه به ماده 1 آیین نامه پیشخوان دولت، دفاتر روستایی به عنوان دفتر پیشخوان دولت روستایی شناخته می شوند و لازم است بیمه نامه دفاتر روستایی را از طریق این سامانه تهیه نمایند.

با سلام دفتر اینجانب تبدیل به پیشخوان گردیده است و با پست بانک در حال تمدید قرارداد هستم پست بانک اعلام نموده است که گاو صندوق دفتر را با ارزش 7000000 تومان از طریق بیمه البرز بیمه نمایم . ایا با این بیمه میشود ؟
پوشش بیمه وجوه در صندوق، پوششی جدا از تضامین دفتر است که صرفا در خدمات بانکی مورد نیاز است. لذا برابر مقررات باید نسبت به تهیه آن اقدام شود. لیکن برای تضمین حسن انجام تعهدات و کار قرارداد دفتر با پست بانک از این بیمه نامه به جای اسناد ملکی و بانکی و وجوه نقدی که پیش از این دریافت می شد استفاده می شود.

ايا بيمه ي تضامين شامل كاركنان دفاتر هم ميشود؟اگر ميشود به چه نحوي؟
بله. موضوع این بیمه، تضمین حسن انجام کار همه کارکنان دفتر در برابر مردم و دستگاههای خدمات دهنده است.

با سلام ایااین بیمه شامل ضمانت بانکی میگرددو دیگر پایان هر سال نیازی به تمدید ضمانت بانکی نمی باشد لطفاتوضیح بفرمایید
بله. اين بيمه نامه، جايگزين تمام تضامين فعلي دفاتر نزد دستگاهها مي باشد.

با سلام دفاتر روستایی که کد ندارند در قسمت کد دفتر چه چیزی وارد کنند که بتوانند بیمه نامه بگیرند
نام دفتر / نام روستا را ذکر بفرمایید.

سلام خسته نباشيد دفتر به اسم شركت ميباشد نوشتن نام مسول دفتر كه مدير عامل شركت ميباشد ضروري است با تشكر
بله. در کادر نخست، نام مدیرعامل و در کادر دوم، نام شرکت را ذکر کنید.

باسلام و خسته نباشی در چندروز اینده اینجانب باید ضمانت شرکت ارتباطات سیار را تمدید کنم من از قسمت مربوطه در مورد بیمه سئوال کردم جواب کاملی به من ندادن و گفتن مثل قبل عمل کنید این بیمه کی اجرایی می شودباتشکر.
این بخشنامه از ابتدای تیر ماه اجرایی شده لیکن ابلاغ داخلی آن در شرکتها ممکن است مدت کوتاهی زمان نیاز داشته باشد.

باسلام و خسته نباشید، کلیه مراحل ثبت نام با موفقیت به انجام رسیده و مبلغ از حساب کسر شده و در قسمت استعلام بیمه،بیمه نامه به اسم دفتر به ثبت رسیده است ، به شماره موبایل مسئول دفتر (وارد شده در اطلاعات سایت)پیام ثبت نام ناموفق بوده مجدد سعی نمایید دریافت شده است. آیا ثبت نام موفق بوده یا خیر؟
با سلام پیامک اطلاع رسانی ثبت نام ناموفق مربوط به ثبت نامهای قبل از آخرین ثبت نام موفق شما می باشد. در صورتی که بیمه نامه خود را از طریق سیستم مشاهده می فرمایید، مشکلی وجود ندارد و ثبت نام شما به درستی انجام شده است. موفق باشید

با سلام اینجانب دفتر را از شخص دیگری خریداری کرده ام اما به دلیل بعضی مسائل هنوز تغییر نام داده نشده است آیا باید این مشخصات را به نام مالک قبلی پر نمایم یا به نامه خودم با این که مجوز جدید تا 2 هفته دیگر صادر میشود ؟
بیمه نامه را به نام دارنده فعلی پروانه دریافت نموده و پس از تغییر پروانه، با نامه کارگروه استانی به نمایندگی بیمه معلم مراجعه فرمایید.

با سلام دفاتر آي سي تي روستايي كه چند سال است كار ميكنند ولي متاسفانه پروانه ندارند بايد چه كار كنند؟ كد از كجا بگيرند؟ باتشكر
شما می توانید با کد فعلی دفتر اقدام فرمایید.

بیمه نامه تضامنی تاکی تمدید شده است
تا اطلاع ثانوی تمدید شده است لیکن تاخیر در بیمه دفتر در متن گواهی درج می شود.

آدرس دفتر تهران بیمه تضامین دفاترپیشخوان
بیمه تضامین دفتر مراجعه حضوری ندارد و از طریق همین پایگاه به تمامیس نیازهای بیمه شدگان، دستگاههای خدمات دهنده و کارگروههای استانی پاسخگوئی می شود. پست الکترونیکی : info@bimegar.ir

باعرض سلام وخسته نباشيد خدمت شما همكاران گرامي الان استعلامهاي تمديد قراردادهاي ارگانهاي مختلف به دست بانك مربوطه جهت تمديد ضمانتنامه هاي قبلي رسيده وچندروز قبل از اين استعلامها من بيمه نامه را ثبت نام كرده ام . آيا بايد ضمانتنامه ها را تمديد كنم يا نه
خیر. باید با در دست داشتن نامه کارگروه استانی و مراجعه به دستگاه خدمات دهنده، تقاضای عودت تضامین قبلی خود را تسلیم نمایید. دستگه خدمات دهنده نیز 3 ماه فرصت خواهد داشت تا در صورت عدم وجود موجبی برای وصول تضامین شما، نسبت به آزادسازی آنها اقدام کند.

ایا ان ضمانت نامه یا بیمه برای قسمت بانک پست بانک هم کار برد دارد
این بیمه نامه برای تمامی دستگاههای خدمات دهنده صادر شده است.

با سلام آیا بیمه کارکنان دفتر جز سوابق اشتغال میباشد با تشکر
خیر. نظام بیمه ای کشور دارای سه نوع بیمه تامین اجتماعی، خدمات درمانی و بیمه بازرگانی می باشد. رشته بیمه مسوولیت حرفه ای کارفرمایان، یکی از شاخه های بیمه بازرگانی است و ارتباطی به بیمه تامین اجتماعی ندارد.

با سلام و خسته نباشيد اشتباها بجاي دفتر روستايي دفتر شهري قيد شده است چگونه مي توان اصلاح انجام داد
لطفا مشخصات دفتر را به طور کامل (کد دفتر - کد ملی) اعلام فرمایید تا بررسی شود.

با سلام لطفا بفرمایید با تو جه به انکه این تضامین سقف دارد دستگاه کارفرما چگونه متوجه گردد که دفتر خدماتی با بیش از تعهد خود با دستگاهه و کارفرماها قرارداد دارد متشکرم
ماهیت قراردادهای دفاتر، دارای مبلغ نیست بلکه دفاتر، کارگزار خدماتی شرکتهای تامین کننده بوده و در ازای ارائه خدمات آنها به مشتریان، از این شرکتها یا مستقیما از مردم کارمزد و حق السهم دریافت می کنند. لذا فرض سوال شما در خصوص دفاتر محقق نیست و هریک از تامین کنندگان خدمات و مشتریان، در برابر قراردادهای منعقده با دفاتر تا سقف معین در بیمه نامه تحت پوشش بیمه مسوولیت قرار دارند.

با سلام بنده و همکارنم ثبت نام برای بیمه تضامین را در موعد مقرر انجام داده ایم اما وقتی برای تجدید قرارداد به ادارات مربوطه مراجعه کردیم این بیمه نامه را به عنوان تضمین نپذیرفته و خواستار گرفتن ضمانت نامه از بانک ها بودند.ایا این مشکل قابل حل هست اگر که نه تکلیف مبلغ وایزی برای گرفتن این بیمه نامه که کاربردی در حال حاضر ندارد و در موقع سررسید باید تمدید شود و مجدد مبلغی واریز کرد چه خواهد شد. با تشکر .شوهانی
با سلام. همانطور که در متن بخشنامه معاونت ریاست جمهوری آمده است، مسوولیت هماهنگی دستگاههای خدمات دهنده استانی با این بیمه نامه بر عهده استانداریها (کارگروههای استانی) می باشد و مسوولیتهای شرکتهای بیمه ای در چهارچوب قانونی محدود به کارشناسی و پرداخت خسارات به بیمه شدگان است. لذا ضروری است موضوع را از کارگروه استانی در این رابطه تعقیب نمایید. در صورت عدم حصول نتیجه مجددا ما را از این طریق مطلع فرمایید.

باسلام,بنده عملیات ثبت نام راانجام داده ام,لطفابفرمایید: 1-بیمه نامه شامل چه مواردی میشود. 2-بیمه نامه کی وچگونه برایم ارسال می شود. 3-آیادرزمان سررسیدتاریخ بیمه نامه پیامی جهت یادآوری تمدید ارسال میشودیاخیر. باتشکر
با سلام 1- بیمه نامه، مسوولیت حرفه ای مسوول دفتر در برابر کارکنان، ذینفعان (مشتریان و دستگاههای خدمات دهنده طرف قرارداد دفتر) و خسارات آتش سوزی و فوت و جرح کارکنان دفتر را مطابق متن بیمه نامه و بخشنامه مندرج در این سامانه پوشش می دهد. 2- بیمه نامه در فاصله زمانی کمتر از 15 روز به دبیرخانه کارگروه استانی ذیربط ارسال می شود. 3- تمامی بیمه نامه های تهیه شده در سال 1390، مجددا در سررسید یکسال آن باید تمدید شود و پیامی مبنی بر این موضوع به تلفن همراه و ایمیل اعلامی دفاتر ارسال می شود. موفق باشید

باسلام تکلیف دفاتری که بیمه شده اندولی هیچکدام از ادارات طرف قرارداد ( پست .پست بانک . مخابرات و...)این بیم نامه را قبول ندارند و حاضر به برگرداندن تضامین اخذ شده نیست چیست؟!این مبلغ بیمه نامه را که متضرر شدیم چه کسی جبران خواهد کرد؟!چرا مسئولین بیمه معلم پاسخ درستی ارائه نمی دهند؟!
مطابق بخشنامه معاون محترم رئیس جمهور، وظیفه هماهنگی های مورد اشاره در پرسش جنابعالی با استانداریها و کارگروههای استانی کشور است. ضمنا درهم اکنون در چند استان کشور این بیمه نامه به طور کامل و با هماهنگی استانداریها، از سوی دستگاههای خدمات دهنده مورد پذیرش قرار گرفته است. بدیهی است وظائف بیمه گری و ارزیابی و پرداخت خسارات به عهده بیمه گر (شرکت بیمه) می باشد. با این وجود پیگیریهای لازم از سوی این شرکت با معاونت ریاست جمهوری انجام و نشستهایی با تامین کنندگان خدمات برای رفع مشکل بیمه تضامین در حال برگزاری است.

با سلام لطفا بفرماید اینجانب رضا یعقوبی در تاریخ 10/11/90 نسبت به ثبت نام اقدام نمودم ولی چرا تاریخ شروع بیمه نامه در از تاریخ 01/04/90 به مدت یکسال درج گردیده است ؟ چرا تاریخ بیمه نامه 9 ماه قبل درج شده ؟ مغایرت را چطور تصحیح کنم ؟ کد دفترم 72161405 است شماره تماس 09123772821
این بیمه نامه از تیر ماه 90 تا تیر ماه 91 به صورت گروهی و برای تمامی دفاتر فعال در سطح کشور صادر شده است و تاریخ ثبت نام، تاثیری در مدت آن ندارد. ما به منظور مساعدت با دفاتر گرامیف امکان پرداخت حق بیمه را در طول مدت بیمه فراهم ساخته ایم. لذا تاریخ ثبت نام و پرداخت وجه، مبدا بیمه نمی باشد و بیمه نامه همه دفاتر کشور سالانه در تیرماه تمدید می شود. لیکن برای افرادی که فاقد مجوز فعالیت قبلی بوده و نخستین مجوز فعالیت خود را پس از تیر ماه دریافت نموده باشند، به میزان عدم استفاده از این پوشش، در حق بیمه سال آتی تخفیف در نظر گرفته خواهد شد.

باسلام دفترماازحقیقی به حقوقی تبدیل شده است چطورمی توانیم بیمه نامه را عوض کنیم
تصویر بیمه نامه و پروانه جدید دفتر را همراه با نامه کارگروه استانی مبنی بر تبدیل پروانه به همراه شرحی از مشکلتان ایمیل کنید تا بررسی شود. info@bimegar.ir

باسلام آیادفاتری که با ماهانه مبلغ صد هزار تومان با دو کارمند اداره میشود که همه آن ضررمیباشد کاری کرده اید که مبلغ دویست هزار تومان برای بیمه بایستی بدهند وآیا تفاوتی بین این دفاتر و دفاتری که کارکرد خوبی دارند وجود نخواهد داشت .شماکه کارکرد دفاتر را میدانید حداقل کاری بکنید که یک سری خدمات به آنها داده شود تا از این بحران تعطیلی خارج شوند
همان طور که مستحضرید امور مربوط به راهبری، هدایت و سیاستگزاری و واگذاری خدمات از سوی کارگروههای راهبری و استانی صورت می پذیرد و بیمه گر، مجاز به مداخله در این امور نمی باشد. لیکن شرکت بیمه تمامی قراردادهای دفاتر و دستگاههای خدمات دهنده را بدون فوت وقت مشمول پوشش بیمه ای قرار می دهد که این امر، مستلزم سیکلهای کارشناسی در صنعت بیمه است.

با سلام مسئول دفتر 71191201 هستم در تاريخ 16/01/91 جهت سال جديد بيمه ثبت نام نموده ولي متاسفانه تا تاريخ 01/04/91 بمدت دو ماه و اندي اعتبار خورده در صورتيكه يكساله مي باشد چنانچه امكان دارد اصلاح در غير اينصورت لغو گردد.مجوز تبديل به پيشخوان دفتر بنده هنوز نرسيده و بيمه نامه به هيچ اداره اي ارسال نشده است ضمنا در هيچ قانوني نيست كه هزينه يكسال گرفته شود ولي بيمه دو ماهه ثبت گردد. باتشكر
بیمه دفاتر به صورت گروهی صادر شده و بربر مقررات دفتر شما باید تا پایان تیرماه سال گذشته حق بیمه خود را پرداخت می نمود. اما بیمه گر به منظور مساعدت با دفاتر امکان پرداخت حق بیمه را در طول مدت دوره یساله بیمه مسوولیت باز گذاشته است. این روند در سالهای بعد هم ادامه خواهد داشت. یعنی تیرماه سال جاری بیمه نامه شما به صورت اتوماتیک تمدید می شود و شما می توانید حق بیمه خود را در فروردین 92 پرداخت نمایید. اما در صورتی که آن را در تیر ماه پرداخت کنید، تخفیف عدم خسارت به شما تعلق خواهد گرفت. موفق باشید

احتراما اینجانب مدت5روزمتوالی است که نسبت به خریدبیمه معلم اقدام می نمایم ولی متاسفانه موفق به پرداخت الکترونیکی نمی شوم وبا پیغام خطای پرداخت مواجه می شوم خواهشمندم بنده رادراین زمینه راهنمائی فرمائید.
اگر در نحوه ثبت نام مشکل دارید، راهنمای تصویری ثبت نام را در همین سایت مطالعه نمایید. اگر در پرداخت الکترونیکی مشکل دارید، راهنمای پرداخت اینترنتی را از این سایت مطالعه نمایید. معمولا در وارد کردن تصویر امنیتی در صفحه پرداخت دقت نمی شود که این صفحه به بزرگی و کوچکی حروف، حساس است. ممکن است با دقت به این موضوع، مشکل شما رفع شود در غیر این صورت حتما راهنماهای موجود در سایت را به دقت مطالعه و سپس اقدام نمایید. موفق باشید

باسلام خسته نباشد پست بانک شعبه ازادی کرمانشاه بیمه نامه تضامینی معلم قبول نمیکند چکار کنیم قسمت خدمات بانکی خیلی اذیت دفاتر میکنه باید چکار کنیم دادمان به کی برسانیم بخدا وضیعت دفاتر شهرستانها تابعه از نظر درامد خراب هست تعطیل ؟
بخشنامه اداره کل خدمات بانکی پست بانک مبنی بر اجرای بیمه تضامین در سایتها منتشر شده است. تصویر آن را تهیه و به پست بانک مربوطه ارائه نمایید.

با سلام برای اصلاح کد دفتر که به اشتباه کد پستی وارد شده چه باید کرد؟
شرح موضوع را حاوی کد غلط و کد صحیح دفتر با ذکر عنوان از همین طریق ارسال نمایید.

نمابر مستقيم مجری بيمه دفاتر پيشخوان: 021 - 89778764